A COVID-19 kapcsán minden nap halljuk, hogy szájmaszk, 1,5 méter, ne menj sehova, vigyázz magadra, fertőtleníts, moss kezet, stb. Arról kevesebbet írnak, hogy így is nagy valószínűséggel átesik többségünk a fertőzésen, ki előbb, ki később. Viszont van egy védekezési mód, amivel előre felkészülhetünk a vírusra és segítségével erősebben, jobb immunrendszerrel, kevésbé heves tünetekkel eshetünk át a betegségen.

Ezt úgy hívják: TESTEDZÉS

Ahogy a nevében is van a test edzése, vagyis erősítése, ellenállóvá tétele a negatív behatásokkal, betegségekkel szemben. Csodaszer? Igen. Annak, aki foglalkozik vele és fitten tartja magát. Legyen szó állóképesség/cardio típusú edzésről, mint a futás, vagy biciklizés, vagy az 50 év felett az izmaink megőrzése miatt elengedhetetlen súlyzós edzésről. Védekezzünk, legyünk elővigyázatosak, de mellette edzünk, hogy testünket felkészülten, ereje teljében érje a vírus, mellé szedjünk D3 vitamint, figyeljünk az étkezésünkre és akkor már többet tettünk egészségünkért, mint gondolnánk.

És hogy Hévízen hol van erre lehetőség? Hévíz legújabb funkcionális edzőtermében, a BÁZIS-ban.

Egy innovatív, modern hévízi edzőterem, ahol a különböző mozgásformák rendkívül széles választékával találkozhatunk: a gyógyulást segítő mozgástól, a zenés állóképesség edzéseken át, egészen a legkomolyabb kihívást jelentő crossfit edzésekig.

A kifogás egyenes út a bukáshoz! Pakolja össze mindenki az edzőcuccát és keresse meg a korához, edzettségi fokához és testfelépítéséhez legmegfelelőbb órát a BÁZISON.

Íme a menü, egyenesen az edzők szavaival:

Gerinctorna – Horváth Boglárka : +36 30 694-4820

A csoportos torna során igyekszünk a törzsünket stabilizáló izmokat erősíteni, az adott izmokat nyújtani, törekedni a helyes testtartás kialakítására és egy gerinc barát életmód létrehozására.

Testébresztő – Kocsis Dóra: +36 70 628 1448  

A Jóga, Pilates, Animal Flow talajon végzet mozgások, nyújtások és erősítések keverésével.


Gyerekóra –  Kocsis Dóra: +36 70 628 1448 

Készségfejlesztés kisiskolás  és ovis korú gyermekeknek, természetes mozgásokkal:
Mászások, ugrások, dobások, egyensúlyfejlesztő és koordinációs gyakorlatok.


Senior tréning –  Kocsis Dóra: +36 70 628 1448  

Az idősödő korosztálynak összeállított torna, ahol az izomerő fenntartásán és a mozágkoordináció fejlesztésén dolgozunk proprioceptív és izometrikus feladatokkal, a fájdalommentes és minőségi mindennapok megteremtéséhez!


Stick Mobility –  Kocsis Dóra: +36 70 628 1448    

A rugalmas, könnyű rúddal történő edzésforma magában foglalja az ízületek mozgékonyságának, az erőnek a fejlesztését, a mély kötőszövetek nyújtását, ez által kiváló sérülésmegelőzésre, regenerációra, stabilitás és mozgékonyság, erő fejlesztésére.

Army RT – Pöltl Ákos: +36 30 289 4999

Katonai állóképesség és mentális erőfejlesztés.
A tréning során fizikai állóképesség és mentális erőt fejlesztő gyakorlatokat végzünk, rugó-, ütőpárnák és erősítő eszközök, illetve időre végzett, egyszerű végrehajtású gyakorlatok segítségével.

Zumba – Baján János: +36 30 184 7985 

Latin táncokra épülő fitneszprogram. Fergeteges hangulatban bulizunk együtt, ami pozitív energiáid felszabadításának igazi katalizátora és az edzés kardió, valamint izomerősítő szempontból is nagyon hatékony.

Hatha jóga – Csereyné Schalkhammer Ildikó: + 36 30 814 7475

“A jóga végtelen és időtlen. A modern kor stresszes életformájával szemben egyensúlyt hoz az életünkbe, lecsendesíti a nyughatatlan elmét, és lehetővé teszi a tökéletes belső csend megtapasztalását.”/B.K.S. Iyengar/

SpinRacing – Torsa Dániel: +36 30 621-8884

A spinning német irányzata, ahol a bicajt fitness eszköznek tekintjük és különböző erősítő, stabilizáló, egyensúlyozó és koordináció fejlesztő gyakorlatokat építünk az edzésbe tekerés közben, így egyszerre több készség is fejleszthető a keringési funkciók mellett. Hangos zene, villogó fények, jó hangulat.

Köredzés –  Torsa Dániel: +36 30 621-8884

Funkcionális gyakorlatokat végzünk(minden gyakorlatnál van nehezítési és könnyítési lehetőség is) alapgyakorlat részesítjük előnyben kisebb kiegészítésekkel, nehezítésekkel. Pl. fekvő, guggolás, de gyakran használunk eszközöket (TRX, bosu, diner, miniband, kettlebel, medicinlabda)

SMR henger + nyújtás –  Torsa Dániel: +36 30 621-8884

Az elején 20 perc hengerezéssel kezdünk fellazítjuk, előkészítjük az izmokat. Majd összetett egymásba fonódó (dinamikus) nyújtó gyakorlatokat végzünk egyszerre több izomcsoportot is megcélozva.

 

Ha kedvet kaptatok, akkor 2020. november 7-én, szombaton, 14:00 órától várnak benneteket Torsa Daniék Egregyen nyílt napra, a Dombföldi utca 1-ben. A részvétel mindenki számára ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Sportruházat, benti sportcipő, törölköző és víz szükséges az edzések kipróbálásához. De szeretettel várják azokat is, akik egyelőre csak külső szemlélőként jönnek, ehhez motivációt adhat a hévízi THRILLS zenekar műsora, valamint forralt bor és sült gesztenye.

Mi itt, a KERUB Szerkesztőségben, szintén ehhez a közösséghez tartozunk, a párjainkkal együtt. Nem csak mint rendszeres sportolók, hanem Ákos óraadó is a teremben. A BÁZIS számunkra nem csak egy edzőterem, hanem egy olyan közösség, ahol összetartás és ösztönzés van és minden edzésen, csak saját magaddal “versenyzel”.

 

BEJELENTKEZÉS ÉS TOVÁBBI INFÓK:

Torsa Dániel: 06 30 621 88 84,  illetve az órákat tartó trénereknél, a cikkben jelzett elérhetőségeken.

Ép hévízi testben, ép hévízi lélek!