A Rejuvena Esztétika Szalon, Hévíz egyik legpatinásabb épületében található, a Dr. Babócsay utca 4. szám alatt. A szalon magas minőséget képvisel, mind az eszközparkot, az infrastruktúrát és a szolgáltatások színvonalát illetően. A világszínvonalú gépi technológiák mellett, az itt dolgozó szakemberek kiemelkedő hangsúlyt fektetnek az emberi kapcsolatokra. Személyesen tapasztaltuk, hogy vendégként nem csak egy megoldandó „feladat” vagyunk számukra, hanem az adott élethelyzetünkre őszintén nyitott és a lehető legjobb megoldást kínáló csapattal találkoztunk. Mátrai Gabriella tulajdonossal, üzletvezetővel beszélgettünk a szalon filozófiájáról és képviselt értékeiről.

 

KERUB: Mikor nyitotta meg kapuit Hévízen a Rejuvena szalon és milyen tervekkel?

Mátrai Gabi: 2016 februárjában nyitottunk. Eredendően a nem sebészeti arc- és alakformálás volt a profilunk, amely aztán az évek során kiegészült sok egyéb egészségvédelmi és szépészeti tevékenységgel. Ma is ezt képviseljük. Leginkább vendégeink igényei hívták életre az újabb és újabb változásokat, melyek nem térnek el a mi eredeti elképzeléseinktől, csak tágítják a lehetőségek körét.

KERUB: Kifejtenéd bővebben a nem sebészeti arc- és alakformálás lényegét?

Mátrai Gabi: A nem sebészeti tevékenység azt jelenti, hogy orvos-esztétikai eszközökkel a bőr felületén dolgozunk. Ezek az orvoslásban is használt technológiák – mint például az ultrahang, a radiofrekvencia, a mikrofókuszált ultrahang, az elektromos kezelések – nagyjából 10 évvel ezelőtt kezdtek a szépségiparba átavanzsálni. Így lehetett az, hogy a vörös szőnyeges amerikai celebek szuper kezeléseit ma már az is használhatja, aki nem Hollywood-ban élő szupersztár. A technológiák lényege mindig a test, az arcbőr egészséges sejtjeinek stimulálása. Ez azt is jelenti egyben, hogy minden folyamatunk öngyógyító tevékenység, ami alapján a szervezet „saját magát teszi rendbe”. Mi csak rásegítünk, elindítjuk és fenntartjuk a folyamatot. Soha nem használunk kívülről bevitt idegen, a testet szennyező anyagot, épp ellenkezőleg. Minden kezelésünk rövidebb és hosszabb távon is a testet tisztítja, méregteleníti. Ez a mai világban, ahol sem a víz, sem a levegő, sem az ételek nem 100%-os tisztaságúak, nagyon fontos folyamat. Mert egy idő után a szervezet nem tud megküzdeni a testben keringő vagy már lerakódott szennyeződésekkel és elindul a betegség-sorozat, kinél így, kinél úgy.

KERUB: A szalon nyitása óta mi változott nálatok?

Mátrai Gabi: Szükséges volt megmutatni a vendégnek, hogy konkrétan mi van a szervezetükben. Ezért bevezettük a mágneses biorezonanciás mérést, mely megmutatja, hogy milyen gondok vannak a bőr alatt. A vizsgálat mindössze negyven másodperc és a szív rezgései alapján mutat egy múltbeli, egy jelenkori és egy – ha nem javul a folyamat – kalkulált jövőbeni tendenciát. Mindehhez tíz nyelven van magyarázó szöveg, amit mindenki megért. Óriási felismerést ad vendégeinknek ez a szolgáltatás, mert senki nem gondolja, hogy az apróbb, nem egészséges életmódbeli szokásai milyen lavinát indíthatnak el a szervezetében. Ha például nehézfémet mutatunk ki a testben, ami természetes úton magától nem távozik, akkor tudunk olyan kezelést ajánlani, ami ezeket a lerakódásokat eltávolítja a szervezetéből. Hatalmas fellégzés ez a testnek. Megszűnik egy-egy fájdalom, megszűnik a nehéz láb-érzés, javul a bőrállag, eltűnnek a piros foltok, javul a légzés, eltűnik a narancsbőr, csökken a körtérfogat, rengeteg a pozitív változás. A vendég jobban alszik, jobb a kedve, optimistábban és vékonyabban éli mindennapjait a kezelések után. Minden javítandó folyamat során megállapítható, hogy az adott probléma, soha nem egy dolog következménye. Nem is egy óra vagy egy hét alatt alakul ki. Így eltüntetni sem lehet azonnal. Ám relatíve rövid idő alatt is gyors eredmények születnek, a vendég látja a változást és utána tesz azért, hogy még egyszer ne álljon elő ugyanaz a helyzet. Ugyanez vonatkozik például az elhízásra is. Nem egyetlenegy ok miatt híznak el az emberek, ez mindig több összetevőből áll. Látható volt, hogy sokan megelégszenek azzal, hogy kifizetik egy adott testkezelés árát – pl. hastérfogat csökkentésre – de nem változtatnak semmit az étkezésükön, életmódjukon, így az eredmény sem volt maximálisan kielégítő. Ezért szükség lett egy profi diétás háttérre is. Mert ahogy említettem, egyetlenegy dolog, még ha professzionális eszköz is, kevés a tartós eredményhez. Szalonunk most már TOMAN DIET pont is egyben, így egy komplett rendszert tudunk ajánlani, a hozzánk érkező életmódváltóknak, fogyni- vagy fiatalodni vágyóknak. A kérdésedre visszatérve, azt gondolom, hogy minden általunk képviselt területre sikerült egy teljeskörű megoldást nyújtó programot „beszereznünk”, mellyel vissza tudjuk állítani a vendégeink egészségi állapotát. És ez mindennél többet ér.

KERUB: Milyen szolgáltatások érhetők el nálatok?

Mátrai Gabi: Az arckezeléseinknél széles a paletta, mindig nyitott szemmel járunk és keressük az újdonságokat ezen a területen is. Gépi és kézi kezelések kombinációival dolgozunk, csak ebből a kategóriából van 29 fajta kezelés. Ezekben gyógyító, immunvédő, tápláló és probléma-megoldó kezelések egyaránt vannak. Ezen túlmenően van még a bőrregenerációs kozmetika, amellyel szó szerint új bőrt hozunk létre. Nagyon távolról ez olyasmi, mint a népszerű hámlasztás, csak annál jóval intenzívebb. Minden kezelésünket a legmagasabb minőségű és tisztaságú anyagokkal végzünk. A test változásaira is rengeteg megoldást kínálunk: a méregtelenítés különféle módjai, az aromaterápiás fáslizás – mely megszünteti a narancsbőrt, ellazít, bőrt feszesít- , az infraszauna, a gépi és kézi kezelések zsírbontás vagy a nyirokmasszázs. De van természetgyógyászunk is, aki képes a hormon elhangolódások természetes visszaállítására. Nagyon szépen tudunk együtt dolgozni akár olyan projekteken is, ha valakinek nehezen jön össze a gyermekáldás. Vannak olyan szépészeti eszközeink, mint a bioszolárium, mely nemcsak fantasztikusan és gyorsan barnít, úgy, hogy a barnulás nem másodlagos égési folyamat eredménye, hanem D-vitamint termel a szervezetben, azaz javítja a kalcium-háztartást és egyben a boldogságérzetet, mert emeli a szerotonin-szintet. Vannak még egyéb szolgáltatásaink is, mint a profi smink készítés és tanácsadás és a manikűr-pedikűr szolgáltatás. Valójában csak fodrászunk nincs, mert nagyon hangos lenne.

KERUB: Melyik a legkeresettebb szolgáltatásotok, a törzsvendégek körében?

Mátrai Gabi: Az, ami azonnal eredményt hoz. És tényleg nem viccelek! Mert ebben az instant világban mindenki azonnali változást, eredményt szeretne, még akkor is, ha több tíz év alatt alakultak ki a problémái. De természetesen van ilyen kezelésünk is.

KERUB: Rendezvényeket is szoktatok tartani a szalonban, mesélnél ezekről?

Mátrai Gabi: Évente 3-4 alkalommal tartunk a szolgáltatásainkhoz kötődő, illetve azokat kiegészítő programokat. Ezek a Rejuvena Klubok. Volt már nálunk lélekgyógyász, mentálhigiénés terapeuta is. Idén pedig maga Toman Szabina, aki a Toman Diet fogyókúrás, életmódváltó diétás program tulajdonosa, létrehozója. Pillanatok alatt elbűvölte a nagyszámban összegyűlt vendégeinket. Szakmai tudása, szépsége és kedvessége mindenkinek imponált. November 22-én pedig egy másik hévízi vállalkozással, a Magenta üzlettel közösen tartunk egy show műsort. A divatbemutatón a vendégeink szépséges tinédzser lányai lesznek a modellek. A helyünk nem túl nagy, de reméljük, hogy egy szeget sem lehet majd leejteni, annyian leszünk. A divatbemutatók között pedig rövid izgalmas előadások lesznek szépészeti, öltözködési témákban. A magam részéről egyfajta küldetésnek tartom ugyanis, hogy elnyűtt, fáradt életek helyett, éljük meg boldogan, felszabadultan nőiségünk, anyaságunk minél széleskörűbb  lehetőségeit. Ehhez Penteli Andi, a Magenta keszthelyi és hévízi üzleteinek tulajdonosa kiváló partner, jó vele együtt gondolkozni. Kettőnk szolgáltatás-halmaza pedig tökéletes háttér egy ilyen rendezvényhez.

KERUB: A dolgozói csapatodra nagyon büszke vagy, ha jól tudom.

Mátrai Gabi: Mint mindenhol, természetesen nálunk is volt munkaerő elvándorlás az elmúlt 3,5 éveben, mégis örömmel mondhatom, hogy az induló csapatom fele megvan. Óriási dolog ez manapság, hiszen félszavakból is megértjük egymást és összehangoltan dolgozunk. Így lehet 5 csillagos értékelésünk töretlenül a facebook-on is. Négyen vagyunk kezelők, bár én inkább a vendégek ajánlataival és a kommunikációval dolgozom, a három kezelő kolléganőm: Magdi, Bea és Adrienn végzi a konkrét kezeléseket. Mindenki tud alakot formálni, emellett két kolléganő kozmetikus is. Most nagyon jó a csapat, nagyon büszke vagyok arra, hogy magasan képzett, mosolygós, kedves, lelkiismeretes és idegen nyelven is beszélő kollégákkal dolgozhatok.

KERUB: Mik a jövőbeni tervek?

Mátrai Gabi: Nincs megállás, rengeteg terv van a fejemben. Hamarosan elkészül az új weboldalunk és igyekszünk nyitni a videomarketing felé is. Fontosnak tartom, hogy az emberek tudják, hogy sok problémára van megoldás, nem kell mindenbe beletörődni. Az áraink bárki számára elérhető kezeléseket is tartalmaznak, de természetesen a szépségiparban határ a csillagos ég. Szeretném, ha az én gyermekeim már egy egészségtudatosabb világban nőhetnének fel, ehhez adom minden tudásom és tapasztalatom, a Rejuvena Esztétika Szalon csapatával együtt, a jövőben is.