A Kerubot tavaly ősszel hoztuk létre, saját ötletből és finanszírozásból. Célunk az volt, hogy Hévíziként megmutassuk mennyi érték, siker és lehetőség rejlik Hévíz város lakosaiban, amikre nagyon is büszkék lehetünk. Vannak fiatal hévízi tehetségeink, akik külföldön viszik városunk hírét és vannak itthon maradt elkötelezett lakosok, akik mindent megtesznek egy élhető és szerethető, turistacsalogató és marasztaló Hévízért.

Mi többek között a Kerub-al igyekszünk kivenni a munkánk nagy részét Hévíz építkezésében. Amióta elkezdtük nagyon sok ötletet, biztatást és pozitív megerősítést kaptunk a Hévíziektől, Hévízen dolgozó környékbeliektől. A visszajelzés nekünk is fontos, mert erőt és leginkább lelkesedést ad a további munkához: az új ötletekhez és kezdeményezésekhez.

“Hévíz egy gyöngyszem. Sokaknak ez közhely ugyan, de nekünk Hévízieknek, akik ide születtünk, itt töltöttük a gyerekkorunkat, hallgattuk szüleink, nagyszüleink történeteit a régi Hévízről, nekünk ez nem közhely, hanem kiváltság. Az ember a gyökereiből tud csak igazán építkezni, mi is ezen az uton járunk a Kerubbal. A múltunk és jelenünk ismerete, elfogadása együtt határozza meg a jövőnket. Reméljük a Kerub létrehozásával, cikkeinkkel, interjúinkkal és különböző programjainkkal mi is hozzájárulhatunk ahhoz, hogy minden helyi lakos büszkén mondhassa el: HÉVÍZEN LAKOM, HÉVÍZI VAGYOK!” – Pöltl Ákos a Kerub egyik alapítója

A 2019-es évünk éppen ezért erről is fog szólni: Éljük meg együtt eredményeinket és hozzunk létre új kezdeményezéseket, programokat. A hévízi közösség sikereinek és a város lüktetése mögött álló hévízi lakosok munkájának bemutatása mellett továbbra is kiemelt fókuszt helyezünk a gasztronómiára. A főzősulik mellett új rendezvényekkel, illetve helyi gasztronómiai összefogásokkal igyekszünk a sok tősgyökeres hévízi család számára elsődleges bevételi forrást jelentő vendéglátók, éttermek sikerét elősegíteni és támogatni. Az egyre népszerűbb és egyre szélesebb körben ismert Hévízi Termelői Piac esetében is igyekszünk az árusok bemutatása helyett az éppen elérhető szezonális, helyi és környékbeli termékek, áruk bemutatására fókuszálni. A gasztronómia mellett 2019-ben különösen nagy hangsúlyt helyezünk a hévízi fiatalokra és igyekszünk olyan kezdeményezéseket létrehozni és támogatni, ami a helyi fiataloknak szakmai fejlődési lehetőséget teremt különböző média, kommunikáció és marketing területeken. Meggyőződésünk, hogy Hévíz sikerének a kulcsa a lakosok szolgáltató szektorban nyújtott áldozatos munkája mellett, a fiatalok turisztikai marketing ismereteinek a megalapozása, elmélyítése. Majd pedig ennek a tudásnak a munkába állítása: a város még dinamikusabb és trendibb fejlődésének érdekében.

A fiatalokban a jövő, amennyiben sikerül őket motiválni és ezáltal itthon tartani.

Hévíz múltja kötelez minket arra, hogy jövője is legyen. Ezért mindent meg kell tennünk, amit csak tudunk. A Kerub 2019-ben is a Hévíziekért fog dolgozni, minden egyes eseménnyel, képzéssel, lehetőséggel, interjúval, videóval. Mert Hévíz a legfontosabb város a környéken, nekünk pedig feladatunk, hogy támogassuk, segítsük fejlődését.